top of page

Тиждень Здоров’я.

З 08 по 12 квітня 2024 року в закладі Селятинський ОЗЗСО І-ІІІ ступенів ім.О.Зайця, згідно плану роботи, під керівництвом Тетяни Бойчук проведено Тиждень Здоров’я. Протягом тижня діти взяли участь в цікавих та пізнавальних заходах: акція з молодшими школярами “Руханка -це здорово!”, вернісаж "Здоров'я очима дітей", заняття у 8 та 9 класах на тему: Формування свідомої відмови від шкідливих звичок та оволодіння технікою викорінення їх. Репродуктивна система і здоров'я людини. Акції "Ментальне здоров'я", “Тарілка здоров’я”.

Майстер-клас “Надання першої допомоги в рамках Дня цивільного захисту”. Оформлено інформаційний стенд За здоровий спосіб життя!”

Модератори:

учнівська рада співуправління Настя Данилюк, педагог-організатор Оксана Політанська, практичний психолог Галина Григоряк, класний керівник Мар'яна Заєць

вчитель мистецтва Валентина Рогозняк

bottom of page